Bytte vask på badet

På badet sto det en brun gammel vask, som vi hele tiden har tenkt vi skulle fått bytta ut. Så kom vi over denne vasken som har stått i en annen eldre Bjølseth vogn som skulle vrakes. Den passet fint inn på badet vårt!




Den trang en skikkelig vask, og så har vi pussa den blankere. Her hadde krana en litt annen plassering enn vi hadde fra før. 





Litt nyanseforskjell på vasken og flisene, men det ble uansett mange ganger finere enn den brune! Vi bl kjempefornøyde med den nye vasken.







Kommentarer