På gulvet valgte vi å legge teppe for å gjøre det lunere og fint på en enkel måte. Her var det mye fint å velge i, men vi endte opp med en ganske mørk grå med litt ulike nyanser i.
For å lage en mal å skjære teppet etter, brukte vi skumgummiunderlag fra laminatgulv som vi la utover hele campingvogna, og deretter klippet til eksakte mål.
Så var det bare å rulle ut gulvteppet, legge malen på, og skjære til.
Så festa vi på igjen metallistene der de hade stått, og limte litt på ekstra utsatte steder med Tec7.







Kommentarer
Legg inn en kommentar