Legge gulvteppe

På gulvet valgte vi å legge teppe for å gjøre det lunere og fint på en enkel måte. Her var det mye fint å velge i, men vi endte opp med en ganske mørk grå med litt ulike nyanser i.



For å lage en mal å skjære teppet etter, brukte vi skumgummiunderlag fra laminatgulv som vi la utover hele campingvogna, og deretter klippet til eksakte mål.


Så var det bare å rulle ut gulvteppet, legge malen på, og skjære til.


Så festa vi på igjen metallistene der de hade stått, og limte litt på ekstra utsatte steder med Tec7.











Kommentarer